When love takes over

Jag är så himla trött fast jag kan inte sova. Åhh, blir galen! Jag sov som sagt tre timmar i natt. Det är verkligen inget jag rekomenderar om man har skola dagen efter.. Var flitig och tog med mig kameran till skolan idag :)
Hade gympa i Landala, hade med mig ett intyg om att jag inte skulle behöva vara med. Men eftersom vi spelade badminton var jag med ändå. Det var hur kul som helst! Vann alla matcher vi spelade :)
Hade dock nylonstrumpbyxor så jag halkade runt en del, men kul var det.
Vi har så himla kort lunch efter gympan så vi kom försent till samhällslektionen eftersom vi alla var så hungriga och ville äta. Rolf sa att de var okej eftersom han tyckte att de var en självklarhet att vi skulle få äta lunch. Vi höll på med något papper om media som jag måste lära mig till typ tisdag eller onsdg, inte kul. Men Rolf försvann och då kom kameran upp och vi tog många fina bilder.
Efter samhällslektionen så hade vi naturkunskapslaboration, det var svårt! Jobbade med sötnsen Berfin så det gick bra.


Massa frågor, han typ till fråga 10 eftersom jag sov på halva
lektionen .


Haha Julia sötnosen!





Berfin Boll och Matilda Människa


Var så lättroad idag så de är inte sant, skrattade åt precis allting


Nu ska jag sova. Ska upp tidigt och skriva klart engelskauppsatsen (okej, börja och avsluta engelskauppsatsen).

Godnatt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna

såå söt är du <3

2009-09-25 @ 08:40:03
URL: http://johannazackariasson.blogspot.com
Postat av: Berfin <3

SÖTASTE MATILDA!<3

2009-09-25 @ 17:31:22
Postat av: Berfin

Kolla på bilden med Julia...Tara är bakom henne och det ser ut som hon putar med läpparna och försöker vara sexig hahahahha

2009-09-25 @ 19:05:07
Postat av: Matilda

Hahahah Berfin!



SÖTASTE BERFIN <333

2009-09-25 @ 19:06:42
URL: http://wannabecindy.blogg.se/
Postat av: Berfin

hahaha men vadå det ser ju ut så hahahah <3

2009-09-26 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0