You spin my head right round right round..

Hej bloggen!
Okej, jag måste erkänna att jag inte är den bästa bloggerskan här i världen men jag har helt enkelt inte orkat blogga. Har inte haft någon inspiration till att blogg. Mitt liv är helt sjukt just nu, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det händer så mycket som jag inte har någon kontroll över, vilket jag hatar. Jag är ett riktigt kontrollfreak och vill ha allting planerat.
Sen så är skolan mycket jobbigare än vad jag hade trott, trodde att samhäll var en riktig slapp linje. Men oj så fel man kan ha! Är skoltrött och orkar inte plugga, vet att jag borde men jag orkar helt enkelt inte. Och jag får lite ångest över att jag redan är skoltrött. Måste ta tag i mitt skolarbete, typ NU.

Och jag har kommit på en sak, killar suger. De suger riktigt rejält. Nu har jag turen (oturen?) att gilla två killar som båda verkar vara intresserade av mig. Vi kan kalla dem x och y.
X
har jag totalt träffat tre gånger och vi har på något sätt klickat direkt. Jag gillar verkligen honom och skulle gärna vilja lära känna honom bättre. Blir så där fnittrigt glad när jag träffar honom, det är mysigt.
Y har jag känt lite längre, fast jag vill ändå inte påstå att jag känner honom. Vi har träffats över en fika två gånger. Det har varit sjukt mysigt, trots ålderskillnaden. Trodde att det skulle vara svårt att prata med honom, men det är de inte alls, tvärtom. Vi kan till och med skämta om ålderskillnaden!
Och jag känner mig så elak mot de båda som gillar båda två, det går bara inte. Det tar för mycket energi. Energi som jag borde lägga på min skolgång..
Jag tror nog att jag gillar X mer, för det är så mycket lättare med honom att vi båda är i samma ålder. Men jag gillar verkligen Y med, och jag vill inte såra honom. Vet inte hur jag ska säga till honom att det inte kommer funka. För  jag tycker nog att ålderskillnaden är för stor.
Detta suger rejält. Känner mig så förvirrad, orkar inte detta just nu!

Kommentarer
Postat av: Little F

Älskling, allt ordnar sej, du ska inte känna dej skyldig! Låt hjärtat bestämma så kommer allt gå bra, önskar mest av allt att jag kunde finnas nära dej nu, men oavsett vad jag är så finns jag här för dej ! Älskar dej <3

2009-10-23 @ 18:13:07
URL: http://fannyonmyown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0