Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann

Hej !

Sitter i datasalen och väntar på att min mattelektion ska börja, segt.
Idag har varit en ganska soft dag, började vid tio. Skulle ha haft engelska först men de var något om FN i aulan. Pratade en kortis med www.metrobloggen.se/sommarflicka.
Sen hade vi lunch, mums kyckling! Eftersom jag var sjuk igår och känner mig fortfarande lite småhängig så har jag på mig mjukisbyxor och min nya munkjacka i velour.. Vi skulle tydligen ha idrott med f*tt matteläraren som trodde de var mina idrottskläder, han skrattade åt mig när jag sa att jag var sjuk och hade dessa kläder på mig. Hatar honom.
Ska på Gaismatch idag, krossa Malmö! Det ska bli sjukt kul, har börjat gilla fotboll :)
Skriver mer ikväll, ska sitta på mattelektionen utan mattebok.

Byeee

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Sötnos ! ha det underbart, vi får höras snart, love you !

2009-10-23 @ 16:16:07
URL: http://www.matrobloggen.se/sommarflicka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0