Sometimes you can't make it on your own

Gårdagen gick inte alls som förväntat. Kunde helt enkelt inte förmå mig att säga att det inte kunde blir något. Jag gillar honom för mycket. Men samtidigt så gillar jag ju faktiskt x mycket mer. Även om det kanske inte går så j*vla bra där heller. Fattar inte hur oktober kunde bli så hemsk så fort!
Oktober startade som en helt fantastisk månad men har bara slutat i katastrof. Ska i alla fall ut ikväll. träffa mysiga och underbara människor. Det behövs! Älskar er som gör min vardag underbar ♥
Ett extra strot tack till Frida, du ställer alltid upp för mig. Tack, du skulle bara veta hur mycket det betyder för mig!
Måste packa snart, och välja kläder. I-lands problem alltså. Tror det blir jeans och något annat fint till det. Sotade ögon är ett måste.
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0