Helt tom

Jag känner mig helt tom, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Allting känns helt fel, jag orkar verkligen inte. På bara några minuter förstördes hela min värld. Inte okej. Inte okej någonstans. Och vet du vad, det här suger så jävla hårt att jag bara vill lägga mig ner och dö. För nu råkar det faktiskt vara så att jag gillar dig, ja jag Tintin Matilda Pettersson Fröberg gillar dig.
Jag förstår att det måste vara svårt för dig att välja, men för mig då? Att veta att du måste välja.. och att du kanske inte väljer mig. Tror du inte det är svårt? Jag blev helt förstörd, knäckt. Det är inte okej! Jag vill bara träffa dig och visa vem jag är, så du verkligen förstår vad du går miste om, om du inte väljer mig. Jag vill lära känna dig, för du verkar vara helt underbar. När jag träffade dig den där fredag så var jag så jävla nervös. Tror inte jag har varit så nervös i hela mitt liv.. Jag blev fnittrig och alldeles varm i hela kroppen när vi rörde varandra.
Skulle bli helt förkrossad om allting tog slut nu, det skulle inte funka. Så mycket gillar jag faktiskt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0