Äkta kärlek

Detta inlägg kommer jag tillägna Magdalena Elsa Maria Elisabet Ask.

Magdalena, jag har kännt dig sen vi gick i trean, men det känns som om vi alltid har kännt varandra. Det finns inte en enda sak som du inte vet om mig och tvärtom. Jag kan inte fatta att vi fann varandra så himla fort, förstår inte att jag kan ha en sådan underbar vän som du. Jag förtjänar inte dig, du är det bästa som har hänt mig. Du är helt underbar, hoppas verkligen att du vet om det.
Jag minns fortfarande dagen vi träffades för första gången som igår, kommer aldrig glömma det. Aldrig någonsin.
När jag tänker tillbaka på min barndom och mina lyckligaste minnen så är de alltid dem minnena jag har med dig som jag minns. Det var alltid du, jag brukade säga att jag bodde på tre ställen, hos min mamma, pappa och hos dig.
Idag så pratade vi ut, eller rättare sagt, jag pratade ut. Det var så himla skönt att jag kunde göra det. Och du lyssnade och svarade så himla bra. Så som du alltid gör. Jag kan helt enkelt inte förstå att hur du kommer på alla bra svar! Det finns ingen fråga som du inte har svar på, och det gör mig så himla glad. Du skulle bara veta.
Jag vet att vi har haft våra dåliga perioder, men du har alltid funnits kvar där för mig. Och jag vet att du aldrig kommer överge mig, och den dagen du gör det så är mitt liv inte värt att leva längre ..
Förlåt för att jag inte är den lättaste människan att leva med, jag vet att jag är självisk, egocentriskt, drama queen, kort stubin och mycket mer. Men jag försöker att ändra på mig, för din skull. Och trots mina dåliga egenskaper så tycker jag ändå att jag har några bra, ställer alltid upp i vått och torrt, livsnjutare, alltid nära till skratt och en bra lyssnare.
Det jag ville säga med detta inlägg var att jag älskar dig av hela mitt hjärta Magdalena, jag vet att du alltid kommer finnas där för mig, och för det tackar jag dig!









Alltid vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0