The Hardest Part

Allting bara snurrar runt runt runt. Det är inte okej. Är sjukt nervös inför lördag! Ska träffa den finaste killen i hela världen då. Vi ska fika, det ska bli intressant! Men jag är nervös. Så nervös att jag får ont i magen. Kommer helt enkelt inte kunna andas på lördag (Y)
Och sen så tyckte Petters kompisar att det var kul att skriva till mig på facebook. De skrev att han saknade mig och pratade om mig hela tiden. Fick en smärre hjärtattack. Det visade sig dock att de inte var sant, och det är fan inte okej att skriva så! Men vi båda har gått vidare med våra liv, och nu är vi kvitt. Det känner skönt att han äntligen är helt jävla borta från mitt liv! Men det känns lite tomt, för nu kommer vi aldrig ses eller höras igen. Har inte hans nummer, facebook eller msn. De är raderade. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva. Vet bara att jag kommer få massa flashbacks om jag skulle träffa honom. Och det kommer kännas, rejält dessutom.
Och så har vi ju ett liiiitet problem kvar... Har inte avslutat allt med killen som är äldre än mig. Inte bra. Tänker undvika honom tills jag dör, okej de kanske funkar i tankarna .. Men i praktiken så lär de ju inte riktigt funka! Men jag orkar inte ta tag i det nu. Är för glad. För det är jag för första gången på riktigt länge. Mer ÖO's till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0